top of page

VILKÅR OG BETINGELSER

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra larica.dk

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og larica.dk 
 

Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra postershop.dk side, er denne af vejledende art. larica.dk indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning. Leveringstidspunkt og transport Levering af varer fra larica.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS.


Priser
Alle priser hos larica.dk – på web-adressen https://www.larica.dk – er inkl. 25% moms.
Priserne er i danske kroner, hvor intet andet nævnes. Priserne er dagspriser og kan forandres uden yderligere varsel.

Der tages forbehold for evt. fejl ved priser, tastefejl mv. Er et produkt solgt, hvor der ved en evt. fejl er indtastet en forkert pris ind, har postershop.dk fuld ret til at afvise at ordren går igennem, da dette vil skyldes en indtastningsfejl.


Kundeservice
Al henvendelse til larica.dk skal ske via mail på larica.dk@gmail.com, som vi besvarer inden for 48 timer i hverdagen.


Levering
Leveringen sker enten til nærmeste udleveringsshop eller direkte hjem til ordregiveren.
Leveringstid  3-5 hverdage fra afgivelse af ordretidspunktet på larica.dk. 
Dog ikke hvis der er tale om bestillingsvarer eller specialbestillinger. Her kan dette tage 2-4 ekstra arbejdsdage.
Ved udsalg, kan leverigstiden dog blive længere pga. evt. travlhed.


Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt af larica.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

 

 

Fejl eller mangler
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra larica.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen – dog inden 3 hverdage. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til larica.dk – dog inden 3 hverdage. Dette skal ske skriftligt ved at sende en mail på larica.dk@gmail.com med billeder af fejlen samt en grundig beskrive af din ordrenummer samt dit navn og et kontakt nummer.


Returnering
Som kunde hos larica.dk har du 14 dages returret.

Ved returneringen skal du selv købe et pakkelabel i en pakkeshop, når du returnere din pakke.

Ønsker du at returnere et køb fra larica.dk, skal du sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og inden 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen til larica.dk. Du bærer selv risikoen for at larica modtager din returvarer i god stand.

Betaling
Hos larica.dk kan du bestille dine varer online og betale med Paypal, Visa Card, Eurokort, Master Card, JCB kort, Visa Elektron.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra larica.dk’s lager.

NB: Vi tager ikke imod forbrugsforeningskort.


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Ved tilfælde af at du fortryder et køb på larica.dk, får du købsbeløb indbetalt til os, tilbagebetalt. Dette sker først når vi har modtaget din fremsendte varer retur og denne er gennemgået for evt. mangler eller værdiforringelser. DIn fortrydelser skal også ske skriftligt inden 14 dage fra købstidspunktet.
Viser der sig en værdiforringelse ved returnering af dit køb til larica.dk, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet iht. vores handelsbetingelser.


Returnering af varer – Adresse
Ved returnering af et køb, skal du sende dit køb retur til følgende adresse:

larica.dk
Robert Jacobsens vej 44T
2300  København S

 

Pakken skal TYDELIGT mærkes “retur” og der skal vedlægges kopi af købsfaktura.
Det er dig, som som skal stå for fragtomkostninger ved en returnering.
Du kan også ved forudgående aftale, aflevere pakken på ovennævnte adresse.
HUSK: vi modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


Reklamation
Det sker at en vare kan godt have skjulte fejl eller mangler ved købet, som måske først viser sig senere. Hvis det er tilfældet kan du som kunde hos larica.dk gøre brug af dine 2 års reklamationsret iht. købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Dog skal det understreges, at reklamationsretten ikke dækker, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.Fejlen skal have været tilstede på købstidspunktet og må på ingen måde skyldes mishandling eller anden grov håndtering af købet efter købstidspunktet.


Lovvalg og Værneting
Køb foretaget hos larica.dk sker i henhold til dansk ret. For evt. tvister og juridiske uoverensstemmelser er dansk lov gældende.


Persondatapolitik
Alle oplysninger du som kunde afgiver på larica.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand.
Som registreret hos larica.dk, har du altid ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter persondataloven.


Cookies
Hos larica.dk anvender vi cookies med det formål, at optimere larica.dk og de funtionaliteter webshoppen benytter. 
På den måde kan vi gøre vores kunders besøg nemmere og bedre.
larica.dk benytter cookies til at føre bedre demografiske og brugerrelaterede statistikker. larica.dk indsamler informationer om, hvornår og hvor lang tid vores kunder besøger vores webshop, hvilke og hvor mange sider og produkter, kunden besøger, om kundens computer har besøgt os før, hvilken browser og styresystem kunden bruger, IP-numre, hvilke annoncer kunden ser osv. På den måde sikre larica.dk sig, at kunden ikke kun ser de samme bannerreklamer konstant, og samtidig tilstræbes det, at kunder ser reklamer, som kan finde interesse for kunden.

Payment Methods
bottom of page